Corona maatregelen

 

 

Lees voor uw bezoek aan onze kliniek onderstaande maatregelen.

Laatste update maandag 24 augustus 2020.

 

Voor uw en onze veiligheid nemen ook wij extra maatregelen in onze kliniek.
Wij volgen in ieder geval de basisrichtlijnen van het RIVM.

Zo hopen we dat we de risico's kunnen minimaliseren en dat we er met zijn allen voor kunnen zorgen dat wij uw huisdieren de benodigde zorg kunnen blijven leveren.

Mocht u vragen of twijfel hebben over uw situatie, dan kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen zodat wij u van het juiste advies kunnen voorzien en eventueel een passende oplossing kunnen bieden.

 

  • U dient te allen tijden de aanwijzingen van een medewerker van Dierenziekenhuis Groningen - m.b.t. de veiligheid en coronamaatregelen - op te volgen. Dit is geen vrijblijvend advies. Indien u hieraan geen medewerking verleent, mag de medewerker u verzoeken de praktijk per direct te verlaten!

  • Was uw handen voor vertrek naar de praktijk.
  • Desinfecteer uw handen bij binnenkomst; bij de ingang hangt desinfectiemiddel.

  • Houd 1,5 meter afstand van elkaar en van ons.

  • Het dagen van een mondkapje is niet verplicht, maar wel gewenst.
    Voor afspraken bij Drs. Remco Jonker (echografie) of Drs. Anneke Verweij (acupunctuur) is het dragen van een
    mondkapje wel verplicht.

  • Maximaal 1 begeleider per huisdier in de wachtkamer en/of spreekkamer.

  • Heeft u een afspraak en dient u een ogenblik te wachten, neem dan plaats op één van de stoelen, 
    met afstand tot elkaar in acht nemend. 

  • Om niet te veel mensen gelijktijdig in de wachtkamer te hebben, gelieve buiten te wachten als de stoelen
    bezet zijn en er 2 personen bij de balie staan.
  • U mag ook buiten of in de auto wachten tot u aan de beurt bent. U kunt telefonisch aangeven dat u er bent.
    Wij bellen u als u aan de beurt bent.

  • Heeft u verschijnselen zoals niezen, hoesten, keelpijn of koorts? Dan vragen wij u om de afspraak uit te stellen.
    In geval van spoed vragen wij u om iemand anders, die geen klachten heeft, met uw dier te komen.
  • Wij zullen ons best doen om u, indien mogelijk, telefonisch te helpen of via e-mail, filmpjes en foto's. 
    U kunt hiervoor een telefonisch consult aanvragen.

  • Kom niet langs voor zaken (vragen, bestelling medicatie/voeding) die telefonisch geregeld kunnen worden. 

  • Het annuleren van reeds gemaakte afspraken is kosteloos mits u het ons tijdig van tevoren laat weten.
  • Betaal bij voorkeur met de PIN. Gebruik een wattenstaafje om uw code in te toetsen (staat naast het apparaat).

  • De dependance aan de Kraneweg 62 is tot nader bericht gesloten.

 

 

Mijn dier is ziek, maar ik ook, wat moet ik doen?

Neem contact op met de kliniek en geef aan dat u ziek bent.
Kom niet zelf naar de kliniek, maar laat iemand die geen klachten heeft uw dier brengen. 

Het is ook mogelijk een telefonisch consult aan te vragen. Indien mogelijk stuurt u voorafgaand aan dit telefonisch consult foto's of filmpjes van uw dier, waarop duidelijk te zien is wat de klacht is.

 

Mijn dier heeft medicatie/voeding nodig, maar ik ben ziek, wat moet ik doen?

Neem contact op met de kliniek.
Laat de medicatie/voeding bij voorkeur ophalen door iemand die geen klachten heeft.

Mocht u zelf de medicatie/voeding ophalen dan zullen we een tijdstip afspreken. 
Zodra u bij de kliniek bent verzoeken wij u buiten te wachten en ons nogmaals te bellen.

 

Nazorg operatiepatiënten

Anders dan u van ons gewend bent, zullen wij de noodzakelijke informatie m.b.t. de nazorg voor uw dier (na een operatie) telefonisch en/of per e-mail bespreken. 
Om uw aanwezigheid in de kliniek zo kort mogelijk te houden kunt u, na betaling, u dier mee naar huis nemen en krijgt u de nazorginformatie schriftelijk mee.
Mocht u vragen hebben m.b.t. de nazorg dan verzoeken wij u deze telefonisch te stellen. 

 

 

 

 

 

Geplaatst op 16 maart 2020

Meer Nieuws

16 mrt
Corona maatregelen