Corona maatregelen

 

 

Voor uw en onze veiligheid nemen ook wij extra maatregelen in onze kliniek.
Wij volgen in ieder geval de basisrichtlijnen van het RIVM.

Zo hopen we dat we de risico's kunnen minimaliseren en dat we er met zijn allen voor kunnen zorgen dat wij uw huisdieren de benodigde zorg kunnen blijven leveren.

Mocht u vragen of twijfel hebben over uw situatie, dan kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen zodat wij u van het juiste advies kunnen voorzien en eventueel een passende oplossing kunnen bieden.

 

Lees voor uw bezoek aan onze kliniek onderstaande maatregelen.

Laatste update maandag 6 juli 2020.

 

  • Was uw handen voor vertrek naar de praktijk.
  • Desinfecteer uw handen bij binnenkomst.
  • Houdt 1,5 meter afstand van elkaar en van ons.
  • Betaal bij voorkeur met de PIN.

  • Maximaal 1 begeleider per huisdier in de wachtkamer en/of spreekkamer.

  • Om niet te veel mensen in de wachtkamer te krijgen vragen wij u om buiten te wachten als er meer dan
    twee wachtenden aan de balie staan of als er meer mensen in de wachtkamer wachten.
  • U mag ook buiten of in de auto wachten tot u aan de beurt bent. U kunt telefonisch aangeven dat u er bent.
    Wij bellen u als u aan de beurt bent.

  • Heeft u verschijnselen zoals niezen, hoesten, keelpijn of koorts? Dan vragen wij u om de afspraak uit te stellen.
    In geval van spoed vragen wij u om iemand, anders die geen klachten heeft, met uw dier te komen.
  • Wij zullen ons best doen om u, indien mogelijk, telefonisch te helpen of via e-mail, filmpjes en foto's. 
  • U kunt hiervoor een telefonisch consult aanvragen.
  • Kom niet langs voor zaken (vragen, bestelling medicatie/voeding) die telefonisch geregeld kunnen worden. 
  • Het annuleren van reeds gemaakte afspraken is kosteloos mits u het ons van tevoren laat weten.
  • De dependance aan de Kraneweg 62 is tot nader bericht gesloten.

 

 

Mijn dier is ziek, maar ik ook, wat moet ik doen?

Neem contact op met de kliniek en geef aan dat u ziek bent.
Kom niet zelf naar de kliniek, maar laat iemand die geen klachten heeft uw dier brengen. 

Het is ook mogelijk een telefonisch consult aan te vragen. Indien mogelijk stuurt u voorafgaand aan dit telefonisch consult foto's of filmpjes van uw dier, waarop duidelijk te zien is wat de klacht is.

 

Mijn dier heeft medicatie/voeding nodig, maar ik ben ziek, wat moet ik doen?

Neem contact op met de kliniek.
Laat de medicatie/voeding bij voorkeur ophalen door iemand die geen klachten heeft.

Mocht u zelf de medicatie/voeding ophalen dan zullen we een tijdstip afspreken. 
Zodra u bij de kliniek bent verzoeken wij u buiten te wachten en ons nogmaals te bellen.

 

Nazorg operatiepatiënten

Anders dan u van ons gewend bent, zullen wij de noodzakelijke informatie m.b.t. de nazorg voor uw dier (na een operatie) telefonisch en/of per e-mail bespreken. 
Om uw aanwezigheid in de kliniek zo kort mogelijk te houden kunt u, na betaling, u dier mee naar huis nemen en krijgt u de nazorginformatie schriftelijk mee.
Mocht u vragen hebben m.b.t. de nazorg dan verzoeken wij u deze telefonisch te stellen. 

 

 

 

 

 

Geplaatst op 16 maart 2020

Meer Nieuws

16 mrt
Corona maatregelen